MS sei lansa kampaña konjunta munisipál vasinasaun COVID-19

COVALIMA, 21 jullu 2021 (TATOLI) – Ministériu Saúde (MS) sei halo lansamentu kampaña konjunta munisipál vasinasaun COVID-19 iha Munisípiu Covalima. Notísia Relevante : Atividade desportiva ho marxa saudavel iha loron nasionál saúde “Ami sei halo lansamentu nasionál ba vasinasaun COVID-19 iha Covalima no  sei integra ba ekipa munisípiu hodi koloka ba postu vasina sira,” Diretora Jerál … Continue reading MS sei lansa kampaña konjunta munisipál vasinasaun COVID-19